TOOTEVALIK

.

Kasutustingimused 

1. Üldsätted

1.1 Käesolevad tingimused (edaspidi Tingimused) kehtivad tekkivaid õigussuhteid vahel kliendi (ostja) poe omanik ja kamillpluss.ee kamillpluss.ee, mida Kamill Pluss OÜ (müüja), ostes kaupu kamillpluss.ee. Need tingimused on sätestatud õigusi ja kohustusi Müüja ja Ostja, vastutus, ostu- ja makse, et sünnitust ja nõuded, samuti pakkuda üldist teavet pakutavate teenuste müüja.

1.2 Müüja jätab endale õiguse ette teatamata muuta või täiendusi käesolevates tingimustes. Muudatused tehakse teatavaks veebilehel kamillpluss.ee ja jõustub alates nende avaldamisest kohapeal kamillpluss.ee. Juhul, et enne jõustumist tingimustes muudatuste ostu tehingu suhtes tingimusi, mis kehtisid ajal tellimist.

1.3 Müüja ei vastuta kahjude eest, mis tulenevad asjaolust, et ostja ei ole kursis nende tingimustega.

1.4 tekkivaid õigussuhteid ostes kaupade poe kamillpluss.ee, lisaks neile Tingimused reguleerib tegutsevad territooriumil Eesti Vabariigi õigusaktidega.

2. Kohustused poolte

2.1 Ostja vastutab selle eest, et tema registreerimisandmed (e-posti aadress ja parool) ei saanud teatavaks kolmandatele isikutele. Müüja ei vastuta tagajärgede kohta registreeringu andmete Ostja kolmandate isikute kätte süül Ostja.

2.2 ostja vastutab andmete õigsuse eest, mida neile. Müüja ei vastuta tagajärgede eest ebaõiged andmed selle korraldab ostja.

2.3 Ostja aktsepteerib vastutust uuendada Internetis kamillpluss.ee oma isikuandmeid, kui nimetatud andmed registreerimist enam ei kehti.

2.4 Müüja ei vastuta tagajärgede eest, mis tulenevad iganenud või ebatäpsus esitatud andmete ostja.

3. Teave toote

3.1 Kõik hinnad kohapeal kamillpluss.ee sisaldavad käibemaksu.

3.2 Müüja ei vastuta õigsuse eest tootekirjeldused ja fotosid. See teave esitatakse tarnijate ja / või tootjate ja Müüja ei suuda seda teavet kontrollida iga juhtumi puhul eraldi. Teave hinnad ja toodete online kamillpluss.ee võivad erineda. Muudatused jõustuvad ajal oma veebilehel avaldamise kamillpluss.ee.

3.3 kättesaadavuse ja hinna kauba kohapeal kamillpluss.ee võivad erineda. Muudatused jõustuvad alates veebilehel avaldamise kamillpluss.ee

3.4 Pange tähele, et veebipoe hinnad võivad erineda tavapoe hindadest.

4. Minu tellimused

4.1 Ostja võib teha, et poe kamillpluss.ee, telefoninumber, 3723350999, kirjutades e-posti aadressile kamillpluss.ee

4.2 See toode ei saa broneeritud automaatselt tellimisel. Esindaja Müüja ühendust Ostja niipea kui võimalik pärast, et kinnitada tellimus ja arutada üksikasjad.

4.3 Kui täitmisega ei saa esindaja on Müüjal õigus väites, võttes ostjale vahetamist teiste objektide võrdne või suurem väärtus. Kui ostja keeldub pakutud kaupade tagastamise, tühistatakse tellimus ning kui toote eest on juba makstud, Müüja tagastab raha ostjale pangakontole, kust ülekanne tehti.

5. Lepingu sõlmimise

5.1 müügilepingu vahel Ostja ja Müüja loetakse sõlmitud hetkest ostja hakkab tootma sissemakse kauba müüja arvel või volitatud esindaja Müüja sularahas.

6. Tühistamine

6.1 Ostjal on õigus tühistada eksliku järjekorras, teatades sellest Müüjale e-posti, telefoni 24 tunni jooksul, et vale

6.2 tellimus tühistatakse automaatselt, kui Ostja ei ole tehtud sissemakse kauba eest kolme päeva jooksul pärast maksetähtpäeva.

7. Kauba eest tasumata

7.1 Ostjal on õigus osta ettemakse 50% ulatuses. Sel juhul saab ostja kauba kätte saanud kontoris Müüja kui tasuda ülejäänud summa.

7.2 Ostjal on võimalus valida makseviis kaupa: pangaülekandega kontole müüja, raha kaubaveod, maksekaardiga.

7.3 Kui Ostja ei ole teinud esimese kaupade eest tasumiseks nimetatud kuupäevaks punktis 6.2 nimetatud tingimused, Müüjal õigus tellimus tühistada, ilma et sellest ostjale.

8. Toimetaja

8.1 Ostjal on õigus saada kaupu kontoris Müüja, Keskalle 2, Kohtla-Järve.

8.2 Ostja soovil saab tarnida lähimasse pakiautomaati SmartPost, Omniva või DPD. Sellisel juhul lisandub tasumisele kuuluvale summale tarnekulu 2–5 eurot.

8.3 Kulleriga koju või kontorisse. Tellimuse kättetoimetamine samal päeval Ida-Viru maakonna piires (Jõhvi, Kohtla-Järve, Sillamäe, Ahtme, Iidla). Kauba kohaletoimetamine toimub tööpäeviti, tarneaeg lepitakse kliendiga eelnevalt kokku telefoni teel. Kaup toimetatakse kliendi sissepääsuukseni. NB! Enne tellimuse esitamist on parem kontrollida kauba kättesaadavust laos. 7 EUR kuni 3 kg.

8.4 Müüja ei vastuta võimalikult kiiresti kättetoimetamise ja sellest tulenevate kahjude eest.

8.5 Toimetaja oma ostud on keskmiselt 2-3 tööpäeva jooksul peale makse arvete kontol. Kui objekt ei ole laos ja see võtab aega kohale, siis me ka informeerida täpset kuupäeva kauba kohaletoimetamise e-posti teel või märgitud telefoni.

9. Keeldumine ostu

9.1 Vastavalt õigusaktidele, Eesti Vabariigi, individuaalne Tarbijal on õigus lõpetada müügilepingu 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.

9.2 tagastatakse ainult ei toimu kaupade kasutamiseks. Punkt peab olema originaalpakendis, seda tuleb hoida kogu vabriku märgis. Pakett võib avada ainult siis, kui muul viisil kättesaadavaks kauba võimatu.

9.3 Kui Ostja soovib lepingu lõpetada müügi, peab ta viivitamatult (14 kalendripäeva jooksul kauba kättesaamisest) teatab Müüja soovist e-posti aadress kamillpluss.ee. Müüja jätab endale õiguse nõuda fotode kauba tagastada.

9.4 ostja on nõus maksma tagasisaatmise kulud kaupade, välja arvatud juhul, kui kliendini vastavad tellitud kaubad.

9.5 Juhul, kui lepingu lõpetamise tuleb viivitamata tagastada kaup Müüjale.

9.6 Juhul kui kauba tagastamise müüja annab ostjale võimaluse vahetada kaupu teiste kaupade ümberarvutamise hindadega.

10. Garantii

10.1 Kõik ostetud kaupade poe kamillpluss.ee garantii. Rikke või rike remontimist rikke korral kauba parandamist tuleb vahetada.

10.2 kamillpluss.ee Shop ei vastuta:

  • kauba kahjustumise põhjustanud viga või hooletus kliendi (mehaaniliste vigastuste eest);
  • defektid tulenevad kauba kasutamise muudel eesmärkidel;
  • normaalset kulumist kauba normaalsel kasutamisel.

Tootjapoolne garantiiaeg kaupadele on erinev, see võib olla kuni 24 * kuud alates ostukuupäevast.

Garantii ei kata kahju, mis on põhjustatud ostja või kasutaja süül, näiteks:

  • on mehaanilisi kahjustusi, mis ilmnesid kliendi süül;
  • on kahjustusi, mis on tekkinud looduslike elementide, pikselöögi, tule, üleujutuse jms tagajärjel;
  • on vigastusi, mis on tekkinud võõrkehade, vedelike, putukate jne tungimise tagajärjel;
  • kasutati mittestandardseid toiteallikaid, tarvikuid ja varuosi, aga ka ressursse (kassetid, toonerid jne), mida tootja selle tootega kasutamiseks ei kinnitanud ja kui see viis toote rikkeni;
  • väideti, et tootja garantiitõkend on kahjustatud, seerianumber oli ebapiisav, toode tungis sobimatult ja / või ostja üritas ise kahjustusi kõrvaldada;
  • kasutati piraat- või sobimatut programmi (arvutiseadmete või mobiiltelefonide jaoks);
  • jaotused ilmnesid seetõttu, et kaupa ei kasutatud vastavalt kasutusjuhendile, ei täidetud ladustamis- ja transporditingimusi, samuti juhtudel, kui kaupa ei paigaldatud vastavalt juhistele;
  • ostja ei esitanud kauba ostmist kinnitavat dokumenti.
  • on kahjustusi, mis on tekkinud elektripinge ebastabiilsuse või rikke, sidekaabli parameetrite vastuolu, samuti muude olmetegurite (mustus, suits, tolm, niiskus jne) tagajärjel;

11. Vaidluste lahendamine

11.1 vahel tekkinud vaidlused Ostja ja Müüja vahel lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui Ostja ja Müüja ei suuda lahendada vastuolu, on pooltel õigus pöörduda Tarbijakaitseameti või linnakohus. At vaidluste lahendamisel kohaldatakse olemasolevate seaduste Eesti Vabariik.